5 Eylül 2012 Çarşamba

Gül buketi


son zamanlarda aklımda olup yapmak istediğim gül buketi,,gelin çiçeğinin 1adeti ve mini boyu :)
Nikah şekeri,kına şekeri olarak hazırladım...
yarım işleri tamamlayınca yeni şeyler üretmek için insan nasıl hevesli oluyormuş :))

Eylül ayının nerdeyse ortasına geldik ama burayı görmelisiniz,gündüzleri ne dışarı çıkmak mümkün ne de evde kalmak,,

odadan odaya bütün pencereler açık nefes almaya çalışıyorsunuz :))
Ben soğuğu seviyorum,battaniyeye sarılıp elde kahve dışarda yağan karı seyretmekten hoşlanan kuşaktanım arkadaş :))


Sevgiler...

10 yorum:

Cebimdeki renkler dedi ki...

Antalya mağduru :) Sorma Eylül 15 ten önce insani sıcaklar başlamaz buralarda... Ben de sabahları erken çıkarıyorum kızımı hava alsın diye ama pişe pişe dönüyoruz eve...

HoBiHuZuR dedi ki...

rengim; antalya mağduru ha :) çok güldüm ama bu lafına :)) çok haklısın..kimi de kasımdan önce başlamaz diyo yaa :)) aman Lara ya dikkat et ..

Noblesse dedi ki...

hobim hoşgeldin, ne hoş bir çalışmayla yeniden merhaba demişsin, ellerine sağlık.Bu sene yazdan ben de bunaldım, neyse ki az kaldı:)))))

HoBiHuZuR dedi ki...

noblessem;saol canım,çok teşekkür ederim.eh Ankara da eminim ki az kalmıştır :) ama burda sanmıyorum .

tubanne dedi ki...

Evlendiğimde ve çocuk doğurduğumda ne bloglardan haberim vardı ne de bu kadar güzel şeyler yapan hobici arkadaşlardan.Keşke bilseydim nikah şekerimi de bebek şekerimi de blogdaşlarımdan isterdim.Şimdi yeni evlenecek olan tüm dostlarıma tavsiyeler veriyorum.Çin malı şekerlerden alacağınıza bakın böyle güzel bloglar var diyorum.El emeği hepsi,sevgiyle yapılmış diyorum.Hayallerimde bir bebeğim daha olursa bir sürü fikir var şimdi.İyiki gelmişim buralara:)Gül çok güzel olmuş:))

HoBiHuZuR dedi ki...

tubanne; uzun zamandır duyduğum en güzel sözlerle mutlu ettiniz beni..hoşgeldiniz bloğuma.çok teşekkür ederim ayrıca..Sevgiler..

Kardeşler Nikah Şekeri dedi ki...

Gül çok güzel olmuş Hobi huzur'um..Ben keçeyle sepetler,magnetler yapıyorum,hatta çiçek yapıyorum ama gel görki şu gülü bir türlü yapamıyorum:(( Gülü keçeden yaptın dime canım..Bakalım ne zaman üstesinden gelicem..Bu yaz buralarda da çok sıcak oldu,bunaldık ama ben genede yazı seviyorum..Havalar azıcık serinlemeye başladı,ne çabuk kış geliyor demeye başladım bile:)

okuyan dedi ki...

Canım benim ne kadar güzel olmuş.
Gül yüreğine kocaman sevgiler^-^

necla dedi ki...

canım ... aynı sıkıntı buradada var bayılıyoruz resmen sıcaktan... dayanalım az kaldı... gülde şahane olmuş ellerine sağlık canım bol satışlar

HoBiHuZuR dedi ki...

kardeşler;çok çok teşekkür ederim öncelikle,,evet keçeden yaptım,aksine cok kolay aslında pratiğini bilmek gerekiyor ki bunu sen kolay başarabilirsin çok güzel işler yapıyorsun çünkü..

okuyanım;canım çok sağol..utandırma beni :)

neclacım; çok haklısın,az kaldı dayanalım :) saol canım..